.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه خدمات نوین IT به شهروندان ساروی ،توسط فاوای شهرداری

آمادگي سازمان فاوا جهت ارائه هرگونه خدمات نرم افزاري و سخت افزاري به شهرداري هاي استان

به گزارش شمال نیوز شبنم محمودي مديرعامل فاوا گفت: طراحي و توسعه شبكه محلي و گسترده در سازمان ها، نواحي و مناطق وابسته به شهرداري هاي استان را از جمله برنامه هاي مهم اين سازمان در طي سال جاري می باشد

وی گفت: اين سازمان در طي 2 ماه اخير ضمن عقد قرارداد با سازمان هاي پارك ها و فضاي سبز و همچنين بهشت رضا(ع) و عمران شهرداري ساري نسبت به راه اندازي شبكه ي محلي (داخلي) آنها اقدام نموده است.

مديرعامل سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري ساري از طراحي و توسعه شبكه ي گسترده (اينترنت) اين سازمان ها خبر داد و افزود: سازمان فاوا در راستاي سياست شهروند مداري شهرداري ساري و ارائه خدمات مطلوب تر به هم شهريان محترم اقدام به طراحي سايت هاي مذكور نموده كه در آينده ي نزديك پياده سازي خواهد شد. محمودي پشتيباني برنامه هاي نرم افزاري و سخت افزاري شهرداري ساري را از ديگر اقدامات مهم اين سازمان برشمرد و خاطر نشان ساخت: در اين راستا سازمان فاوا پشتيباني نرم افزاري و سخت افزاري سازمان هاي اتوبوسراني و حمل و نقل و ترافيك شهرداري ساري را در دستور كار خويش قرارداده است.

وي افزود: سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري ساري ضمن عقد قرارداد با چند شهرداري استان اين گونه برنامه هاي پشتيباني و فروش محصولات سازمان از جمله نرم افزارهاي مربوط به حوزه مديريت شهري را در برنامه ي كار خود قرارداده و آمادگي ارائه اين گونه خدمات به ديگر شهرداري هاي استان را داراست.

مديرعامل سازمان فاوا توسعه و فروش نرم افزارهاي مديريت اطلاعات شهري و اينترنتي نمودن خدمات شهري را از ديگر اقدامات مهم اين سازمان اعلام كرد و بيان داشت: تست و راه اندازي نرم افزار مميزي، محاسباتي درآمد، نوسازي و اصناف شهرداري ساري از جمله اقدامات مهم اين سازمان در طي ماه هاي اخير مي باشد.

وي در پايان تست و راه اندازي دوربين هاي مداربسته ي ساختمان جديد شهرداري ساري را از ديگر اقدامات اين سازمان در طي 2 ماه ي اخير برشمرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.